10 marca 2014

poniedziałek :-)




Hej :-)
I mamy poniedziałek z trudem rano wstałam z łóżka wyłączyć budzik a jeszcze trudniej było mi wyjść z domu i iść do szkoły mimo, że prawie każdego ranka jest tak samo rozpoczęcie tygodnia nie było takie straszne. Dużo zmian w planie i w domu już po pięciu lekcjach i szybciutko mogłam porobić coś konkretnego z grubaskami :-)
Z niecierpliwością wyczekuje środy aby zrobić Strzałce kopytka i będziemy mogły powoli wracać do pracy.
Cały weekend spędzony na stajni z Olą i Panią Moniką od samego rana już śmigałyśmy na koniach sobota jazda, teren później znowu krótka jazda niedziela jazda, jazda, jazda.
Oczywiście o nudzie przy paniach nie ma nawet mowy :-D
Na początku lonża Pianki, która pokazywała różki ale z czasem udało nam się opanować humorki dziewczynki. Orion dzielnie nosił cały weekend dziewczyny na swoim grzbiecie stał się ulubieńcem i wspaniałym nauczycielem mimo upadku, który zaliczyła na nim Ola :-)
A ja? A ja jak to zawsze w ruch poszła Pamela, która mimo paru bryków i początkowych buntach spisała się naprawdę świetnie galop idzie jej coraz lepiej aż nie mogę doczekać się kiedy znów pójdziemy pracować.
Mogę śmiało powiedzieć, że weekend w 100% udany a rozpoczęcie tygodnia również udane :-)



A dla Was mam krótki filmik z uwiecznionego jednego bryku Pameli
Do usłyszenia ;*



















37 komentarzy:

  1. Jakie piękne koniki <3


    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia *.*
    obserwujemy :)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post i genialna szata graficzna bloga.
    obserwujemy? (proszę o odpowiedź na moim blogu) + zapraszam do mnie.
    by-mandyrainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetną masz pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne konie *-* fajny blog ;)
    lemadreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :) Pewnie dogadałabyś się z moją przyjaciółką, ona też uwielbia konie :)
    http://kochaj-szanuj-snij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ci zazdroszczę, chętnie bym pojeździła konno ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne konie! Masz naprawdę nietypową pasje.. :)

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Persunmall? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne Konie ♥
    Wspólna Obserwacja ? vleksvndrv-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super, że weekend się udał :)
    śliczne zdjęcia :)

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama chciałabym umieć jeździć konno. Tylko ,że ja boję się koni XD

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie spędzony weekend <3 Ja też jeżdżę konno :3

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękną pasje ;) Ja boję się koni..
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki ;**
    http://normalnyblognienormalnejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. widać, że kochasz to co robisz :)
    kiedyś próbowałam jazdy konnej- może znów spróbuję i się do niej przekonam ?
    świetny blog, warto czytać, więc obserwuję i liczę na częste posty :)

    marcziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytając Twojego bloga właśnie zauważyłam, że też jeździsz kurde jeśli ktoś naprawdę to kocha to prędzej czy później wsiada znowu jest to silniejsze od nas :-)

      Usuń
  15. chciałabym zaobserwować, ale nie mogę :( wyskakuje mi błąd :( w najbliższym czasie spróbuję znowu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja tez miałam z tym problem aby zaobserwować Twojego ale (dołącz do witryny, więcej opcji i na dole obserwuj) i nie miałam problemów ; * )

      Usuń
  16. Śliczne zdjęcia, fajnie, że masz jakąś swoją pasję. :)
    Cudne koniki ! :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym chciała jeździć tak, jak byłam mała :c

    Obserwuję ;3
    Zapraszam do mnie ;)
    www.red-sky-inspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojeju, konie! Jak ja uwielbiam jeździć :) Śliczny blog, będę wpadać częściej.

    pozdraiwma http://fanaforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia ^^ bardziej wolę w sumie koty niż konie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Konie to świetna pasja ! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia :) ale chciałabym się nauczyć jeździć konno , niestety boje się koni ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. mam koleżankę , która jeździ na koniach i fajna sprawa. Więc jestem w temacie;d super zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiaaam konie :) swietny blog :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne zdjęcia, widzę, że na filmiku trochę ci bryka :D

    http://striking-rose.blogspot.com/
    Jeśli się spodoba-zaobserwuj!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja lubię konie , ale tak naprawdę nie jeździłam na nich , ale moja siostra jeździ :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Poniedziałki zawsze są ciężkie. Umieram na myśl o najbliższym.

    Ładne zdjęcia, drugie podoba mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałabym nauczyć się jazdy konnej w wakacje :) ale niestety w moim otoczeniu nie ma żadnej stadniny :( zazdroszczę
    starfromsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju jak ja kocham koniki! Kiedyś nawet mieliśmy, ale tata po wypadku nie mógł się nimi zajmować, ale coś czuję, że niedługo znów jakiś się u nas pojawi :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Najgorsza rzecz w tygodniu to poniedziałek ! >.< Chyba jak każdy nie lubię poniedziałków ! xd

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia, konie są cudowne! c;
    obserwuję!
    + zapraszam na nowy post u mnie!

    ~~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. przeglądam twojego bloga i w duchu się karcę że mam tak mało czasu dla moich koni, mam nadzieje że szybko przeleci mi czas do wakacji żeby coś się ruszyć z kopytnymi.

    zapraszam do siebie na notkę o denku! http://mademoiselle-provocateur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny post. zdjecia sa dobrej jakosci. rzadko odwiedzam tak dobre blogi, gratuluje ♥
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać we wszystkie linki pod ubraniami? chętnie się odwdzięczę :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :*

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

;)