11 stycznia 2014

11.01.2014.



I znowu po długiej nieobecności znalazłam chwilkę wolnego czasu aby usiąść i napisać coś tutaj :-)
Co u mnie nowego po tej nieobecności tutaj? Dużo się nie zmieniło każdą wolną chwilę spędzam na stajni z każdą jazdą jest coraz lepiej widzę ogromne postępy w koniu i we mnie.
Jeździ nam się tak dobrze, że po powrocie ze stajni chce jak najszybciej znaleźć się w domu aby móc wsiąść na Strzałkę i jeździć dalej.
I mimo ogromnego zmęczenia odliczam do następnego weekendu do następnej jazdy.
Przydałoby się trochę wolnego aby odpocząć od niektórych spraw, od szkoły, od niektórych odliczamy do ferii dwa tygodnie nie dużo ale zawsze coś :-)





Patrząc po folderach znalazłam zdjęcia, które robił nam Piotrek





















15 komentarzy:

  1. uwielbiam Twojego bloga <3

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identycznie ! Ledwo wroce od mojego potworka a już chce do niego wracać :) byle do ferii i bede tam częściej :)
    Wiesz co myślę o twoim blogu XD
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjecia! Brrr zimno :D

    natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia są cudne :*
    To piękne że masz pasje, która daje ci tyle radości ;)
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu jakie rewelacyjne zdjęcia. *-*
    Nie mogę się napatrzeć, zostanę tutaj na dłużej. :))

    zapraszam :

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w klimacie zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dość , że masz koniśki , to jesteś taka piękna! I zdjęcia genialne, coś zaczynam wątpić w to, że nikt nie jest idealny, oj zazdroszczę, zazdroszczę ^^
    A wolne od szkoły powinno być... ;/

    http://striking-rose.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj, będę wniebowzięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny blog!Świetnie piszesz i nie tylko=3
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga:)

    juleczka-kuleczka.blogspot.com

    ZAPRASZAM TEŻ DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE!! jeszcze tylko jeden dzień!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Magiczne zdjęcia!
    :)

    OdpowiedzUsuń

;)