15 stycznia 2014

snow, snow. snow



Witajcie Kochani dziś miałam chwilę wolnego więc zabrałam aparat aby porobić jakieś nowości tutaj dla Was. A więc mamy śnieg nie jest go dużo ale zawsze coś :-)
Mam nadzieje, że do soboty spadnie jeszcze więcej bo mamy plany co do zdjęć i wypadu na stajnie.
Dziś dzień wolnego więc na spokojnie mogłam ruszyć swoje małe stadko, które niestety ostatnio pomniejszyło się o jednego członka były łzy smutku przeplatane ze łzami radości, że koń idzie w dobre ręce do dobrej rodziny. Wszystkie panny dziś wyczyszczone, wygłaskane, wyprzytulane i mała jazda na S grubasek chodził bardzo, bardzo dobrze po krótkiej przerwie od jazdy :-)


pytania? klik 












17 komentarzy:

  1. My z koleżanką mamy też fajny pomysł na zdjęcia z udziałem misiów ale brak śniegu niestety. :/
    To 3 zdjęcie jest super :*
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! :) Dużo śniegu u ciebie spadło, u mnie troszeczkę, już się prawie roztopił ;c

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są te zdjęcia! i zazdroszczę śniegu, u nas ciągle błoto ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wszystko się już topi, a miałam plany związane z sesją, co prawda nie końską, no ale bez śniegu i tak się nie udadzą. Czy robisz zdjęcia, bo mają świetną jakość ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żałuję, że nie ma na tych zdjęciach Ciebie, ale i tak są urocze :-)
    u mnie niestety nie ma śniegu :-(

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! ♥ Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zdążył stopnieć :) świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie śnieg topnieje, świetne zdjęcia , ale z twojego konika grubasek (uwielbiam takie <3 W stajni ''mój'' ukochany kuc to też taki mały grubasek ;))


    http://striking-rose.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie przepiękne zdjęcia ! *,*
    U mnie jeszcze nie ma śniegu. :c

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie zdjęcia, oby więcej takich urokliwych postów !:)
    Pozdrawiam http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie nie ma śniegu :(
    przecudowne zdjęcia!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Daj 5 faktów o mnie:) Wyślij ta wiadomość wszystkim osberwowanym:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten piesek jest super :D Uwielbiam psy i inne zwierzęta :)
    Zapraszam na mój blog i do obserwacji, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

;)