08 lutego 2014

first in February :-)



Witajcie Kochani :-)
Ferie, ferie i po feriach od poniedziałku wracamy do szkoły dwa tygodnie zleciały jak dwa dni i zamiast wrócić z naładowanymi bateriami u mnie jest na odwrót jestem wykończona!
Tak dwa tygodnie w biegu chwilowy odpoczynek i znowu na nogach czuje, że będzie ciężko bardzo ciężko teraz pogodzić szkołę i jazdy, które stały się coraz częstsze i coraz więcej się na nich dzieje trzeba mocno zacisnąć zęby i przetrwać do wiosny :-)
Przez to moje zabieganie zaniedbałam wszystko mam nadzieje, że całe to poświęcenie nie pójdzie na marne.
Jak minęły mi te dwa tygodnie? Starałam się jak najwięcej czasu spędzić na koniach aby zrobić jak najwięcej nie zawsze dopisywała nam pogoda to albo śnieg, albo deszcz, albo wszystko na raz.
Dziś mieliśmy nasz pierwszy teren z Pamelą nasza współpraca nie jest za długa ale mimo tego z każdą jazdą widzę ogromne postępy w koniu jak i w sobie. Pierwsze wyjście w teren łaciatej dało mi niesamowitego kopniaka do dalszej pracy z nią dzielnie szła do przodu gdzie na początku naszej przygody wszystko co się poruszyło, zaszeleściło budziło w niej lęk i automatycznie kończyło naszą jazdę. A teraz? Teraz tylko poprawiamy nasze błędy, które maleją z każdą jazdą i idziemy do przodu.
Mam nadzieje, że ta wiosenna pogoda zawitała do nas na długo, że pożegnamy się z mrozami i śniegiem, że z dnia na dzień będzie coraz ładniej i coraz cieplej :-)
Do usłyszenia ;*







31 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam trenować jazdę konną, te zwierzęta są śliczne ♥ Ja ferie spędziłam na obijaniu się i ten tydzień był dla mnie bardzo ciężki.


    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudne zdjęcia! *-*
    ja mam jeszcze na szczęście tydzień ferii :)

    zapraszam Magda ♥
    http://littlee-thiinggss.blogspot.com
    Jeśli zechcesz to zaobserwuj a ja się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne jest mieć pasję ;) a Twoja napawrdę świetna bo konie są takie kochane ;) Pozdrawiam i zapraszam do Mnie oraz obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze, że ferie minęły Ci tak ciekawie. Ile ja bym dał, żeby pojeździć na koniu :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja skończyłam ferie, niestety, już tydzień temu ;c
    Piękne zdjęcia!
    http://malliinqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałabym nauczyć się jeździć konno, jednak najbliższa stadnina jest jakieś 200 km ode mnie :/ Ja jutro niestety muszę iść do szkoły, koniec ferii eh
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze ci tych częstych jazd, ja niby jestem do drugi dzien ale to i tak jak dla mnie zamalo :(
    Ładnie wygladacie razem z Pamela :))
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jaki piękny koń ♥
    Bardzo chciałabym nauczyć się jeździć konno ^^
    Słodka psinka ;33
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi jeszcze tydzień został :))
    jeej.. naprawdę niesamowite zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    Jeżeli możesz to zajrzyj do mojej pierwszej notki, bardzo mi pomożesz :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne zdjęcia, jeju *.*

    Bardzo podoba mi się Twój blog! Masz może ochotę na wspólną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! Ja niestety rok temu zrezygnowałam z jazdy.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    flyunderthesky.boolean.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny konik, taki mały grubasek :) Ja będę zaczynać ferie i wezmę się wkrótce za skoki :)


    http://striking-rose.blogspot.com/
    jeśli się spodoba-zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia bardzo podoba mi się twój blog jest taki estetyczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne konie <3
    Chciałabym nauczyć się jazdy konnej ♥
    Psiaaak ;33♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. jak sie ogalda Twoje zdjecia to nic tylko chce sie jezdzic!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia i świetny blog! :)
    Zapraszam :) http://bbemylover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wolne zawsze szybko mija niestety :(:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kiedyś jeździłam konno, ale z lekkim problemem ze zdrowiem musiałam z tym zerwać, aczkolwiek już jest lepiej wiec zastanawiam się nad powrotem :) Śliczny blog, przyjemny wpis. Pozdrawiam :*


    Zapraszam do siebie :) - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też po feriach :(
    jakie ładne zdj, kocham bogi z łądnym zdjęciami :)
    ostatnio rowniez dodalam post ze zdjeciami ;p

    http://rozladowanieinspiracji.blogspot.com./

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy post, a konie przepiękne!
    Lukrecja

    OdpowiedzUsuń
  22. zwierzęta, jak ja je uwielbiam ;) czekam na zakończenie studiów chociaz jeszcze duzo zostało ale jak skoncze to planuje kupić konia, jak dziadziu miał konia to zawsze na nim jezdziłam i go czesałam on uwielbiał to;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie cudne koniki *.*

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. JAKIE PIĘKNE ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super konie ! Śliczne :D

    http://lethaal.blogspot.com/
    Proszę o klikanie w linki . Sama wiesz jakie to dla mnie ważne :) Odwdzięcz się obserwacja i komentarzami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ahh zazdroszczę, uwielbiam jeździć konno, ale tak dawno temu jeździłam :(

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne koniki. Zawsze chciałam umieć jeździć konno - tak mi się to podoba, niestety nie ma takiej możliwości w moim mieście ani okolicach - mieszkam w takiej "dziurze".

    Pozdrawiam : http://cukierkowadziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

;)