27 stycznia 2014

monday :-)



Witajcie Kochani na początku chciałam bardzo podziękować jestem tutaj od niedawna dopiero parę postów za mną a widzę, że dużo osób interesuje się tym co się tutaj dzieje i chętnie nas odwiedzają dając niesamowitą motywację do dalszego pisania :-)

Weekend poświęcony na podładowaniu baterii spędzony na spokojnie w domu i przy grubasach dziś raniutko przed wizytą w stajni udało mi się chociaż na chwilę ruszyć Strzałkę, która miała sporo dni wolnego przez pogodę i mrozy gdzie podłoże nie nadawało się do jazdy.
Od poniedziałku pobudka z samego rana o 7 już na nogach i szybko pomóc tacie w ogarnięciu koni, stajni i aby chociaż na 5 minut posiedzieć na S. Cały weekend prószy u nas śnieg i temperatury nie są przeszkodą aby porobić coś konkretnego z grubaskami mimo długiej przerwy panna ze zdjęć dziś spisała się bardzo dobrze  jestem z niej naprawdę zadowolona mimo, że nasza jazda do długich nie należała bo szybko trzeba było gonić na autobus do drugiej stajni :-)
A teraz czekamy na odwiedziny Magdy i kochani trzymajcie kciuki aby nasz plany wypaliły to doczekacie się samych nowości ;*



A Was zostawiam z paroma zdjęciami z dziś :D









 







           a jeśli macie jakieś pytania zapraszam tutaj :-)
              ask.fm












30 komentarzy:

  1. Strzałka ♥ Taki piękny grubasek :D Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie świetne zdjęcia *>*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotka :) Zazdroszczę Ci takiej wielkiej pasji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ci-możesz często jeździć do stajni, masz własne konie. Cudnie :) Oczywiście czekam na kolejne posty^^


    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe zdjęcia :)
    zazdroszczę mozliwości kontaktu z konmi, bardzo dawno temu też miałam konia ;)
    wspaniały blog pozdrawiam ;)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia <3 moja przyjaciółka uwielbia konie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. koniki zawsze tak ladnie wygladaja zima *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Wam ładnie razem :)
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. konie <3
    sliczne zdjęcia
    Zazdroszczę pasji :*
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, uwielbiam konie!
    daydreamin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się ,że zostawiłaś u mnie komentarz i mogłam trafić na twojego bloga :)

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. konie to wspaniałe zwierzęta <3 niestety mieszkając w mieście nie mam czasu z centrum jechać na przedmieścia do stajni :/ a bardzo bym chciała ;) fajnie , że masz swój świat ^^ zapraszam do mnei:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Konie. Uwielbiam te zwierzęta. *-*
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjęcia, wspaniały koń :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, marzy mi sie sesja konna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post i blog

    Wpadniesz? ------------------> http://life-flows-like-crazy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. słodkie koniki :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. przyjemne zdjęcia :) konie to wspaniałe zwierzęta :)

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie jezdzilam konno.
    fajne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne fotki :) Nigdy nie próbowałam jazdy konnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak bylam nlodsza jezdzilam pare lat konno :) u mnie na blogu dawno temu nawet byla sesja na koniu. Kocham te zwierzeta!
    Jesli jestes zainteresowana wspolna obserwacja to daj znac u mnie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mi ostatnio coś daleko do stajni.. :)

    OdpowiedzUsuń

;)