25 stycznia 2014

ferie :-)


Witajcie kochani po długiej nieobecności :-)
Moja nieobecność była spowodowana brakiem czasu szkoła, konie, dom, konie ale na szczęście zaczęłam już ferie z czego bardzo ale to bardzo się cieszę bo na spokojnie mogę coś porobić z moimi grubasami jak i  z miśkami ze stajni gdzie już mamy zaplanowane co będziemy robić jedynie nasze plany może popsuć pogoda a szczególni mróz, który nie chce odpuścić gdzie termometry pokazują -20 a dla mnie zimno to jedyna przeszkoda.
Mamy ferie więc spodziewajcie się sporo nowości bądźcie cierpliwi a nie będziecie zawiedzeni :-)



Zostawiam Was z zdjęciami, które miały pojawić się już tutaj dawno ale z braku czasu nie było kiedy :-(
Przedstawiam Wam parę kopytnych ze stajni, która od jesieni stała się moim drugim domem :-)















32 komentarze:

  1. Pozytywne zdjęcia :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne <3 miłych ferii :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne masz koniki *_* Jak zawsze czekam na dalsze wpisy :))) A po za tym daleko masz do stajni?


    http://striking-rose.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, będę wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swoją mam przed samym domem a do tych miśków ze zdjęć mam 20 min autobusem :-)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia ;)
    Twoje miny są genialne :D
    Super blog! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post <3


    ps. jak znajdziesz czas wpadnij do mnie :

    http://ula-ulaa.blogspot.com/

    Będzie mi miło kiedy zaobserwujesz mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :)
    Fajny masz szablon *.*
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać jak się zgodzisz :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha ty już obserwujesz, to ja zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Konie na zdjęciach wyszły genialnie zresztą ty również. Widać, że jest to twoja prawdziwa pasja. Długo już jeździsz konno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od małego wychowałam się przy nich bo z tatą mamy wspólną pasję, która zaraziła go jego mama i konie w moim życiu są bardzo, bardzo długo :-)
      Jeździłam już jak miałam 6 lat ale nie długo bo kiedy straciłam swojego pierwszego konia przestałam jeździć całkowicie jedynie głaskanie i praca przy koniach i patrzenie godzinami na nie. 5 lat temu na świat przyszła moja Strzałka, która wywróciła mój świat do góry nogami i dzięki niej zaczęłam jeździć na nowo i wszystkiego się uczyć i jeżdżę do teraz :-)

      Usuń
  9. Jeryyy! Jaka piękna pociągowa kulka! Uwielbiam takie konie :)
    Od kilku miesięcy zbieram się żeby wrócić do jazdy konnej mam nadzieję, że jak wrócę
    z Londynu uda mi się wybrać do stajni bo przed to już na pewno nie, a szkoda..
    Śliczny nagłówek!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać ze jesteś do nich przywiązana i ze sa one całym twoim życiem , zdjęcia na których jesteś z nimi sa rewelacyjne ! Ja rownież uwielbiam konie - to wspaniale zwierzęta ! :)

    http://www.urodzona2lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeej, jak tu u ciebie ładnie :D
    Chyba jeszcze nie spotkałąm się z żadną bloggerką, ktora byłaby tak zakochana w koniach jak ty xD
    Śliczne zwierzaki :3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że kochasz konie ! Świetne zdjęcia :)
    zaobserwowałam i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super ta animacja na koniec.
    bardzo lubie konie, ale w sumie rzadko mam z nimi doczynienia :D
    zapraszam: http://xwelcomeinmyworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo dziękuję :)
    fajne koniki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny naczółek ma konisko, gdzie kupiony? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj niestety nie mam pojęcia bo jest już bardzo długo :-)
      Ale podobne można znaleźć w każdym końskim sklepie ;p

      Usuń
  16. Kocham konie ! Jedne z najwierniejszych zwierząt ! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia. A niektóre z nich to prawdziwe perełki. Mają takie śliczne oczęta.:D Fajna końcowa animacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja koleżanka od podstawówki jeździ na koniach :)
    Jesteś bardzo ładna ! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham konie, świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne koniki <33 Też miałam się uczyć jezdzić,ale trochę boje się wejść na konia Xd
    Masz ślicznego bloga,całkowicie poświęciłaś go swojej pasji :D
    Z miłą chęcią obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne konie i cudne zdjęcia. Podziwiam ludzi, którzy potrafią robić tak cudowne zdjęcia bądź co bądź ruchomym obiektom, które nie zawsze chcą współpracować.
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcia super!

    zazdroszczę ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcia :)) ale ja się boję koni ;)

    poklikasz w linki w ost. poście i bannery po prawej? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń

;)